مطالب جالب با لینک منبع

تعرفه تبلیغات در سایت

امکانات وب

[av_one_half first]

مجله گمرک شماره 835 و 836 ( نشریه گمرک ایران 835 و 836 )

در این شماره از نشریه گمرک جمهوری اسلامی ایران  اخبار ترخیص کالا به شرح زیر را می خوانید :

1- رئیس کل گمرک ایران در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: گمرک الکترونیک ؛ بزرگترین اقدام دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز.

2- کنترل هوشمند بیش از 1 میلیون کانتینر ورودی در بخش واردات  و ترانزیت به کمک سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در سال جاری انجام شده و حتی یک کانتینر کالای قاچاق هم از گمرکات ترخیص نشده است .

3- دستور وزیر اقتصاد انجام شد: پرداخت 71 میلیارد تومان کمک به آسیبدیدگان زلزله اخیر. در پی وقوع زلزله در استانهای ایلام و کرمانشاه، دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور پرداخت مبلغ هفتاد و یک میلیارد و ده میلیون تومان در سرفصل های مختلف تخصیص داده شده برای کمک به آسیبدیدگان این دو استان را صادر کرد.

4- قدردانی صلیب سرخ جهانی از همکاری گمرک ایران در ترخیص فوری کمکهای خارجی به زلزله زدگان

5- رئیس کل گمرک ایران: طرح توسعه مرزپرویزخان با تمام توان دنبال میشود

6- جزئیات مراحل ترخیص خودروهای وارداتی در سیستم گمرک هوشمند. تشریفات ترخیص خودرو در گمرک هوشمند شده و واردات خودرو بدون ثبت سفارش امکانپذیر نیست.

7- ردیف تعرفه های 8 رقمی ذیل ردیف 7323 مشمول تخفیف سود بارزگانی نیست. مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران با صدور بخشنامه ای اعالم کرد کلیه ردیف تعرفه های 8 رقمی ذیل ردیف 7323 مشمول تخفیف سود بارزگانی نیستند.

8- مصوبه جدید هیئت وزیران درباره چگونگی واردات کالا از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به قلمرو گمرکی.

9- واردات نفت خام و روغن های حاصله از آن نیازی به مجوز سازمان حفاظت محیط زیست ندارد.

10- داره کل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت طی نامه ای به گمرک درخصوص ترخیص مواد شیمیایی تحت کنترل موضوع جدول قرمز ضمیمه شماره 6 کتاب قانون مقررات  صادرات و واردات نکاتی را یادآور شد.

11- ممنوعیت ترخیص خودرو های وارداتی دارای ثبت سفارش 28 تیر ماه به بعد. مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک با صدور بخشنامه ای از گمرکات اجرایی خواست تا از ترخیص خودروهایی که ثبت سفارش آنها از 28 تیر ماه سال جاری به بعد صورت گرفته اکیداً خودداری نمایند. همچنین ترخیص خودروهایی که ثبت سفارش آنها از تاریخ فوق تمدید شده است، ممنوع میباشد.

12- راهاندازی سامانه لیست سیاه در گمرک : در پی راه اندازی سامانه لیست سیاه در گمرک مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه این سازمان از گمرکات اجرایی خواست تا قبل از ابطال اظهارنامه از عدم درج نامه صاحب کالا در لیست سیاه اطمینان حاصل کنند.

13- اصلاحیه جدید دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر ارز اسناد بانکی و اوراق بهادار بینام همراه مسافر. معاون بانک مرکزی طی نامه ای اصلاحات تازه در مورد دستورالعمل
اجرایی ضوابط ناظر بر ارز/ اسناد بانکی و اوراق بهادار بینام همراه مسافر را به گمرک اعالم کرد.

14- شرایط و ضوابط ترخیص گندم وارداتی از گمرک : مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران با حضور بخشنامه ای از گمرکات اجرایی خواست تا قبل از ترخیص محموله های گندم وارداتی از تسویه حساب ریالی صاحبان کالا با بانک عامل اطمینان حاصل نمایید.

15- برگزاری هشتمین اجالس شورای سران گمرکات ECO در اسلام آباد : به دعوت سازمان همکاری های اقتصادی ( ECO ) کونیو میکوریا دبیرکل سازمان جهانی گمرک در هشتمین اجلاس سران گمرکات ( ECO ( CHCA که در اسلام آباد، پاکستان برگزار شد، شرکت کرد. این اجلاس در اواسط نوامبر 2017 برگزار شد.

16- برگزاری اولین کارگاه اعتباربخشی بازرسی غیرتهاجمی ( NII ) سازمان جهانی گمرک. اولین کارگاه اعتباربخشی، ویژه مشاوران فنی و عملیاتی بازرسی غیرتهاجمی ( NII ) از 6 تا 10 نوامبر 2017 ستاد سازمان مرکزی گمرک در بروکسل برگزار شد.

17- بهبود عملکرد صادرات غیرنفتی ایران در آبان ماه.

18- تلاش گمرک برای ترغیب بخش خصوصی جهت صادرات کالا به روسیه.

19- تأثیر محدودیت منابع داخلی و عوامل انطباقی نامناسب بر عدم اعتماد به نفس صادرکنندگان در گمرکات استان خوزستان.

20-راهنمای ثبت نام و صدور فاکتور فروش در سامانه ( wms ) . پس از راه اندازی سامانه جامع امور گمرکی همه خدمت گیرندگان از گمرک برای ترخیص کالا های خود موظف به ورود به این سامانه و ثبت اطلاعات و ارائه اسناد به صورت اینترنتی شدهاند. به لحاظ وسعت دامنه فعالیت گمرکی، سامانه مزبور دارای زیرسامانه های متعددی است که سامانه ثبت نامه و صدور فاکتور فروش یکی از آنها است. دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران به منظور سهولت کاربران به این زیرسامانه راهنمایی را در این شماره مجله منتشر کرده است.
21- معصومه آقاپور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قطع دخالت نیروی انسانی در فرآیندهای گمرکی عملکرد گمرک را شفافتر کرده است.

22- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا مجلس: گمرک در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اقدامات شایسته ای انجام داده است.

23- ارزیابی سه مدیر گمرک اجرایی: کاهش چشمگیر توقف کالا در گمرک با راه اندازی سامانه های الکترونیکی.

24- محسن مصطفایی، مدیرکل گمرکات استان ایلام : ترخیص کالا در گمرک الکترونیکی با سرعت و دقت بالا انجام میشود.

25- افزایش ۷۳ درصدی درآمدهای گمرک امیرآباد در هفت ماهه سال جاری.

26- استاندار فارس: رضایت تجار از گمرک نشانه خدماترسانی مطلوب به آنها است.

27- کشف بیش از 40 مورد قاچاق انسان در گمرک بازرگان . بیش از 40 مورد قاچاق انسان طی سال جاری در گمرکات کشور کشف شده است. گمر ک ایران از کشف نهمین و دهمین محموله قاچاق انسان در سال جاری خبر داد و اعالم کرد: یکی از محموله ها ورودی و محموله دیگر خروجی بوده که در هر دو محموله قاچاق انسان کشف شده است.

28- در هشت ماهه سال جاری:  درآمد گمرک تهران 34 درصد افزایش یافت.

29- توافق های تازه ایران و ترکیه برای توسعه همکاریهای گمرکی و اقتصادی.

30- انتصاب سرپرست اداره کل امور اداری و رفاه گمرک ایران. طـی حکمی از سـوی فرود عسـگری، رئیس کل گمـرک ایـران، احمـد ذاکـری بـه سـمت سرپرسـت اداره کل امـور اداری و رفـاه گمـرک منصوب شـد.

 

[/av_one_half]

 

 

[av_one_half]

[caption id="attachment_2996" align="aligncenter" width="555"]مجله-گمرک-شماره-835- 836-نشریه-گمرک-ایران- 835 -اخبار ترخیص-کالا- 836-خبر-گمرک-اخبار-ترخیص-کالا-835 836 مجله-گمرک-شماره-835- 836-نشریه-گمرک-ایران- 835 - اخبار - ترخیص-کالا- 836-خبر-گمرک-اخبار-ترخیص-کالا-835 836[/caption]

[/av_one_half]

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت: 12:10
برچسب‌ها :

در سامانه نفتی ثامن[av_one_half first]

مجله گمرک شماره 831 و 832 ( نشریه گمرک ایران 831 و 832)

در این شماره از نشریه گمرک جمهوری اسلامی ایران مطالب زیر را می خوانید :

1-رئیس کل گمرک ایران در نشست مدیران ستادی و اجرایی گمرکات سراسر کشور بیان کرد: مشارکت ۲۷ سازمان در پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک.

2- وزیر اقتصاد در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خبر داد: نهایی شـدن مذاکرات پیوستن ایران به پیمان اقتصادی اوراسیا.

3-در دیدار با وزیر اقتصاد کشورمان در باکو صورت گرفت: ابراز خرسندی رئیس جمهوری آذربایجان از توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری با ایران.

4- یکسان سازی اجرای مقررات تجارت خارجی در سراسر کشور با کمک سامانه جامع گمرکی. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات گمرک ایران گفت: یکسان سازی اجرای قوانین و مقررات تجارت خارجی در سراسر کشور با کمک سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی انجام شده و در حال حاضر دسترسی لحظه ای به اطلاعات و آمار صادرات واردات و ترانزیت با بزرگترین بانک اطلاعاتی تجارت خارجی کشور امکان پذیر است.

5-ئیس كل گمرك در نشست سالانه مديران ستادي و اجرايي گمركات كشور گفت: يكي از دستاوردهاي مهم گمرك در قالب گمرك الكترونيك حضور ٢٧ سازمان همجوار در سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزي است كه سبب تسهيل و توسعه تجارت از طريق كاهش زمان و هزينه صاحبان كالا شده است.

6-معاون حقوقي و نظارت گمرك ايران خبر داد: نصب ۱۰۰ هزار رهیاب ماهواره ای (GPS) بر روی کامیون های ترانزیتی

7-معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک اعالم کرد معرفی طرح کارشناسی متمرکز گمرک ایران به عنوان الگوی گمرکات جهان توسط WCO

8-مدیرکل دفتر بررسی و تعیین ارزش و تعرفه گمرک ایران طی بخشنامه ای لزوم دقت نظر و توجه گمرکات اجرایی به موارد مذکور در ضمیمه شماره 1 کتاب مقررات صادرات و واردات و فهرست مواد شیمیایی پرتجارت جداول کنوانسیون سلاح های شیمیایی را مورد تأکید قرار دارد.

9-بخشنامه گمرک درباره ورود موقت انواع نخ اکریلیک و نحوه استرداد حقوق صادرات فرش ماشینی: دفتر صادرات کالا گمرک ایران با ارسال بخشنامه ای به گمرکات اجرایی،  درخصوص ورود موقت انواع نخ اکریلیک مورد استفاده در تولید و صادرات فرش ماشینی و نحوه کاربرد آنها در تولید فرشهای مزبور نکاتی را یادآور شد.

10-مدیرکل مرکز واردات کالا و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران با ارسال بخشنامه ای به گمرکات اجرایی بر اخذ نظریه آزمایشگاه و استعلام های الزم درخصوص واردات انواع "مت" و "ویل" تأکید کرد.
11-گمرک سهلان مجاز به ترخیص ماشین آلات راهسازی مستعمل شد گمرک سهلان در استان آذربایجان شرقی به فهرست گمرکات مجاز به ترخیص ماشین آلات راهسازی
مستعمل اضافه شد.

12-در بخشنامه رئیس کل گمرک ایران اعلام شد؛ تسهیلات گمرک برای واحدهای تولیدی: فرود عسگری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران طی بخشنامه ای تسهیلات گمرکی برای ترخیص کالا های واحدهای تولیدی معتبر بدون پرداخت حقوق ورودی و با نگهداری بخشی از کالا به عنوان وثیقه حقوق ورودی کالاهای ترخیصی را اعلام و اختیار انجام تشریفات گمرکی این کالاها را به گمرکات اجرایی تفویض کرد.

13-صادرکنندگان دقت کنند امکان بازگرداندن اظهارنامه های صادراتی در سیستم جامع گمرکی وجود ندارد مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران بر لزوم دقت صادرکنندگان در زمان تنظیم
اظهارنامه ها تأکید و اعلام کرد: امکان بازگرداندن اظهارنامه ها در سیستم جامع امور گمرکی میسر نیست.

14-صدور کالاهای مکشوفه قاچاق که نیازمند اخذ مجوز یا گواهی های قانونی است منوط به اخذ و ارائه اسناد و مدارک یاد شده به گمرکات اجرایی خواهد بود.

15-واردات هر نوع ماشین آلات چاپ، لیتوگرافی، گراورسازی، حروف چینی و صحافی نیازی به مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد.

16-واردات باتری فرسوده با رعایت الزامات کنوانسیون بازل توسط سازمان حفاظت محیط زیست بلامانع است.

17-مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران با ارسال بخشنامه ای به کلیه گمرکات مستقر در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی شرایط و ضوابط مربوط به واردات برنج را اعالم کرد.

18-نهایی شدن بسته تجارت الکترونیکی سازمان جهانی گمرک در سال 2018: نزدیک به 200 نماینده از سوی کشورها در دومین اجلاس کارگروه تجارت الکترونیکی سازمان جهانی
گمرک ( WGEC )که در ستاد مرکزی این سازمان در بروکسل و با هدف بررسی موشکافانه کارهای انجام شده از زمان اولین اجلاس و پیشرفت کار برای تولید ابزارها و دستورالعمل های مر تبط با مدیریت تراکنش های روزافزون مرزی برخاسته از معاملات تجارت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.

19-رئیس کل گمرک ایران در گفت و گو با خبرگزاری میزان تشریح کرد: قابلیت های گمرک الکترونیکی برای افزایش سلامت و امنیت تجارت خارجی. یکی از مهمترین اثرات اجرای سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک آن است که انجام تخلف و قاچاق به نحو قابل مالحظه ای کاهش یافته و در بسیاری از رویه ها غیرممکن شده است.

20-عضو اتاق بازرگانی ایران: اجرای سامانه جامع گمرکی کار شجاعانه ای بود که دکتر مسعود کرباسیان آن را انجام داد، اما این کار هنوز به پایان نرسیده و ادامه آن در آینده باید دنبال و تالش شود تا سایر سازمانه ای مرتبط با بحث تجارت همکاری و هماهنگی بیشتری با گمرک داشته باشد. این مطلب بخشی از اظهارات پرویز شکرانی فعال اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت و گو با خبرنگار هفته نامه گمرک است که نظر شما را به ادامه آن جلب میکنیم.

21- در هفت ماهه سال 96 میزان تجارت خارجی ایران به 5/52 میلیارد دلار رسید. مجموع تجارت خارجی ایران در هفت ماهه سال جاری با 3 میلیارد و 59 میلیون دلار افزایش و 2/6
درصد رشد به 52 میلیارد و 527 میلیون دلار رسید.

22- الزام شرکتهای حمل و نقل داخلی به تسویه حواله های بارگیری در پنجره واحد تجارت فرامرزی.

23-ارزیابی مدیران سه گمرک مرزی از نتایج اجرای سامانه جامع گمرکی: کاهش زمان و هزینه تشریفات ترخیص، دستاورد اصلی گمرک الکترونیکی است.

24-رئیس پلیس مبارزه با قاچاق استان هرمزگان: سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی شبکه های بزرگ قاچاق را متالشی کرد.

25- مدیرکل گمرک اصفهان خبر داد: تسهيل و تسريع صادرات کالا در گمرك كاشان.

26-مدیرکل گمرک همدان: مجوز صادرات پسته و فرش دستباف به گمرک همدان ابلاغ شد.

27- با امضای یک تفاهم نامه همکاری صورت گرفت: اتصال شرکت ملی پست ایران به سامانه جامع گمرکی .

 

[/av_one_half]

 

 

[av_one_half]

[caption id="attachment_2851" align="aligncenter" width="583"]مجله گمرک شماره 831 832, نشریه گمرک ایران 831 ترخیص کالا , 832 , خبر گمرک , اخبار ترخیص کالا 831,832 مجله گمرک شماره 831 832, نشریه گمرک ایران 831 ترخیص کالا , 832 , خبر گمرک , اخبار ترخیص کالا 831,832[/caption]

[/av_one_half]

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 241 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 19:48
برچسب‌ها :

[caption id="attachment_3253" align="aligncenter" width="750"]ارتباط گمرک ایران با وزارتخانه ها و سازمان های کشور، رابطه ترخیص کار با گمرک و هدف شرکت ترخیص کالا ارتباط گمرک ایران با وزارتخانه ها و سازمان های کشور، رابطه ترخیص کار با گمرک و هدف شرکت ترخیص کالا[/caption]

ارتباط گمرک ایران با وزارتخانه ها و سازمان های کشور، رابطه ترخیص کار با گمرک و هدف شرکت ترخیص کالا

ارتباط گمرک ایران با وزارتخانه ها و سازمانهای کشور:

با توجه به وظایف و مسئولیت های گمرک جمهوری اسلامی ایران، این واقعیت آشکاراست که گمرک ایران نه تنها به لحاظ تشکیلاتی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی است بلکه با توجه به نقش مهمی از، که جنبه های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی وحفاظت جامعه دارد، این سازمان را زمینه ها و موارد عدیده ای به وزارتخانه ها و در وسازمان های مختلف مربوط می نماید. ذیلاً اهم این موارد اشاره می شود:

تامین بخش قابل توجهی از درآمدهای عمومی دولت، گمرک جمهوری اسلامی ایران را به وزارت امور اقتصادی و دارایی؛ اجرای قوانین و مقررات صادرات و واردات ، این سازمان را به وزارت بازرگانی ؛ نظارت و دخالت فعال در امر ترانزیت کالا، آن را به  وزارت راه و ترابری (و زیرمجموعه های تخصصی این وزارتخانه )؛ حضور گسترده و پیگیر در امر مبارزه و کشف قاچاق کالا و مواد مخدر، این سازمان را به دستگاه های گوناگون (نظیر وزارت کشور، نیروی انتظامی، قوه قضاییه و ستاد مبارزه با مواد مخدر)؛ عضویت درسازمان ها و تشکیلات اقتصادی منطقه ای و بین المللی، کنوانسیون های تخصصی جهانی و همچنین انعقاد موافقتنامه ها و یادداشت های تفاهم دو یا چند جانبه با گمرکات دیگر کشورها، عرصه فعالیت گسترده و متنوع گمرک ایران را به وزارت امور خارجه مرتبط می سازد. علاوه موارد ذکر شده، نقش گمرک در حمایت از تولیدات داخلی از طریق اعمال تعرفه های حمایتی، آن را به وزارتخانه هایی از قبيل صنایع و معادن، جهاد کشاورزی و همچنین تامین بهداشت عمومی جامعه از طریق اعمال قرنطینه و نظارت بر استانداردهای ملی و بین المللی بهداشتی، این سازمان را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و همچنین اعمال مقررات ارزی آن را به سیستم بانکی و بانک مرکزی مربوط مینماید.

از این رو مثال هایی که درمورد زمینه های فعالیت و شرح وظایف گمرک جمهوری اسلامی ایران آورده شد موید آن است که این سازمان دارای نقش و جایگاهی ملی و فرابخشی در عرصه اقتصاد کشور می باشد.

اهمیت نقش فرابخشی گمرک در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و حفاظت از سلامت جامعه در مقابل کالاهای خطرناک و زیان آور، مقابله با جرایم سازمان یافته بين المللی و.. باعث گردیده که گمرک ایران با سازمان ها، وزارتخانه ها، شرکت های ترخیص کالا و ترخیص کار های متعددی در ارتباط بوده و دستگاه های گوناگونی از جنبه های فوق الذکر بر واردات کالا و صادرات کالا ها از طریق مبادی رسمی و گمرکی، نظارت نمایند. برای نشان دادن گستردگی و تعدد وزارتخانه ها و سازمان هایی که بنا به دلایل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و غیره در امور گمرکی کشور ذى مدخل هستند و رابطه ترخیص کار با گمرک، فهرست این سازمان ها که بالغ بر ۴۵ سازمان است، به شرح ذیل اعلام می گردد:

  •  شورای عالی انفورماتیک
  • سازمان دامپزشکی
  • سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان
  • سازمان حفاظت محیط زیست
  •  بانک مرکزی
  •  شر کت دخانیات
  • سازمان تربیت بدنی
  • وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • سازمان انرژی اتمی
  • وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
  • وزارت راه و شهرسازی
  • وزارت کشور
  • سازمان بنادر و دریانوردی
  • وزارت نفت
  • وزارت امور خارجه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی
  • وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • وزارت آموزش و پرورش
  • مرجع ملی کنوانسیون سلاح های شیمیایی
  • ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر
  • معاونت دارویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • اداره کل نظارت بر تجهیزات پزشکی
  • اداره کل نظارت بر مواد غذایی
  • وزارت جهاد کشاورزی
  • شرکت مخابرات
  • سازمان دامپزشکی
  • ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز
  • سازمان جنگل ها و مراتع کشور
  • شیلات
  • سازمان هواپیمایی کشوری
  • راه آهن جمهوری اسلامی ایران
  • سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی
  • سیستم بانکی کشور
  • شرکت ملی انبارهای عمومی
  • وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • مراجع قضایی
  • نیروی انتظامی
  • موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
  • شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
  • مرکز توسعه صادرات کشور
  •  مرکز آمار ایران
 

[av_icon_box position='top' boxed='' icon='1' font='entypo-fontello' title='شرکت بازرگانی واردات و صادرات' link='manually,http://tarkhiskara.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c/' linktarget='_blank' linkelement='' font_color='' custom_title='' custom_content='' color='' custom_bg='' custom_font='' custom_border='']

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

[/av_icon_box]

 

رابطه ترخیص کار با گمرک و هدف شرکت ترخیص کالا

برای این که بتوان این مطلب را بهتر درک کرد به نمونه های زیر که نوع سازمان حقیقی یا حقوقی را با نوع خدمات و انتظارات متقابل در برابر گمرک توجه فرمایید.

گروهبندی1:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • سازمان بنادر و دریانوردی
  • سازمان هواپیمایی کشوری
  • راه آهن جمهوری اسلامی ایران
  • سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور
  • اتحادیه موسسات حمل و نقل بین المللی

نوع خدمات و انتظارات متقابل : حمل و نقل کالا و مسافر و امور مربوطه

گروهبندی2:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

نوع خدمات و انتظارات متقابل : فروش کالای متروکه، ضبطی قطعیت یافته و قاچاق

گروهبندی3:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • سیستم بانکی کشور

نوع خدمات و انتظارات متقابل : ارائه خدمات گمرکی

گروهبندی4:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • شرکت ملی انبارهای عمومی

نوع خدمات و انتظارات متقابل : تخلیه، بارگیری، نگهداری، بسته بندی کالا و..

گروهبندی5:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

نوع خدمات و انتظارات متقابل : اطلاع رسانی

گروهبندی6:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

نوع خدمات و انتظارات متقابل : ایجاد و تسهیل امر ارتباطات

گروهبندی7:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • سازمان ها و موسسات اطلاع رسانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز آمار ایران

نوع خدمات و انتظارات متقابل : اطلاع رسانی

گروهبندی8:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی

نوع خدمات و انتظارات متقابل : تشخیص نوع کالا جهت تعیین ارزش و تعرفه

گروهبندی9:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

سایر وزارتخانه ها و سازمان های مربوط با امور گمرکی و بازرگانی خارجی:

  •  وزارت آموزش و پرورش
  • وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • وزارت جهاد کشاورزی
  • وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
  • وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز توسعه تجارت کشور
  • و...

نوع خدمات و انتظارات متقابل : صدور مجوزهای لازم جهت امور واردات و صادرات ، سیاست گذاری ، اطلاع رسانی ، تحقیقات، قرنطینه، انجام کنترل های ایمنی و ...

گروهبندی10:  اشخاص حقیقی یا حقوقی

  • دادگاه های کل کشور

رسیدگی به پرونده های قاچاق و ارائه نظر در مورد تخلفات یاد شده

 
 
نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 253 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1396 ساعت: 19:46
برچسب‌ها :

حل مساله ترخیص کالا (ماشین لباس شویی) و مشکلات ترخیص کار هنگام ترخیص از درب خروج گمرک

حل مساله ترخیص کالا (ماشین لباس شویی) و مشکلات ترخیص کار هنگام ترخیص از درب خروج گمرک

حل مساله ترخیص کالا از گمرک :
A)
فرض اول: مستند گمرک ( بند «پ» ماده ۱۱۳ قانون گمرک مصوب ۱۳۹۰ است.)

مفاد بند «پ» را به دقت در نظر بگیریم:

"پ: خارج کردن  کالای تجاری از مکان های گمرکی بدون اظهاريا بدون پرداخت یا تأمین حقوق ورودی، خواه عمل در حين خروج از اماکن گمرکی یا بعد از خروج کشف شود."

نکات مهم

1. عبارت: «بیرون بردن کالای تجاری از اماکن گمرکی، بدون اظهار» یا: «بدون پرداخت حقوق ورودی ...» به این معناست که یا اصولا اظهار نشده یعنی اظهارنامه ای هم ارائه نشده است که در این صورت مستلزم بارگیری محموله به طور غیرمجاز  و ممنوع می باشد که ممکن است بدون اطلاع عوامل انبار بوده باشد.
حالت دیگری که در بند «پ» ذکر شده به عبارت «... یا بدون پرداخت یا تأمین حقوق ورودی ...» در رابطه با مسائل و مواردی است که اظهارنامه برای ترخیص کالا تسلیم نمیشود، به عبارتی اظهار نمیشود و کالا با صدور حکم، مشروط به تأمین یا پرداخت حقوق ورودی ترخیص می شود. بنابراین اگر با این فرض نسبت به پرداخت حقوق ورودی یا تأمین آن اقدام نشود، منطبق با قاچاق گمرکی است.

۲. واردکننده (صاحب کالا) یا نماینده قانونی او اگر کالای تجاری را اظهار نماید، ولی حقوق ورودی آن را پرداخت ننماید یا تأمین نکند، یعنی در این مسئله ضمن اینکه ۵۰ دستگاه ماشین لباسشویی را اظهار می نمود، از ۵۰۰ کیلوگرم لوازم کامپیوتر به ارزش ۲۰/۰۰۰$ نام می برد که در این صورت با توجه به اینکه دو قلم کالا را اظهار نموده از دو برگه اظهارنامه هم استفاده می نمود، اعم از اینکه حقوق ورودی را محاسبه می کرد یا نمی کرد، کالای لوازم کامپیوتر به هیچ وجه قاچاق محسوب نمی شد، زیرا صرف نظر از اینکه کالا را اظهار نموده است، محملی هم برای قاچاق بودن آن (مصداق قانونی) در قانون گمرک و قانون جامع ... وجود ندارد.

۳. بند «پ» فقط قابل تسری به مواردی است که کالایی به ترتیب مندرج در بند ۳ ذیل «نکات مهم» بالا خواسته باشد از گمرک بیرون برده شود و لاغیر. در حقیقت بند «پ» ماده ۱۱۳ جایگزین بند ۳ ماده ۲۹ قانون گمرک (قانون ۱۳۵۰) می باشد که به آن ظرافت و دقت تنظیم نشده و از شفافیت و استحکام لازم برای اینکه به مثابه بند ۳ ماده ۲۹ تعبیر شود نیز برخوردار نیست.

۴. اگر مفاد بند «پ» ماده ۱۱۳ قانون که در «فرض اول» مستند قاچاق گمرکی است، به صورت زیر بود:

"بیرون بردن کالای تجاری از اماکن گمرکی بدون تسليم اظهارنامه و پرداخت یا تأمین حقوق ورودی ..." می توانست مصداق درستی برای قاچاق گمرکی محسوب شود.

جمع بندی اول برای حل مساله ترخیص کالا (ماشین لباس شویی) و مشکلات ترخیص کار هنگام ترخیص از درب خروج گمرک

علی رغم اینکه ممکن است گمرک با همین مفاد بند «پ» ماده ۱۱۳ قانون ۱۳۹۰ قاچاق را محرز بداند، با توجه به توصیفی که در بند ۱ تا ۴ ذیل عنوان فرض اول مسئله به عمل آمد، کالای جاسازی شده را منطبق با این بند (بند «پ») نمی داند.

فرض دوم: مستند گمرک ( بند «ج» ماده ۱۱۳ قانون گمرک مصوب ۱۳۹۰)

مفاد بند «ج» به شرح:

"ج: وجود کالای اضافی همراه کالای اظهار شده که در اسناد تسلیمی به گمرک ذکری از آن نشده است، مشروط بر اینکه کالای اضافی از نوع کالای اظهارشده نباشد ..."

نکات مهم:
1. مفهوم عبارت «وجود کالای اضافی همراه کالای اظهارشده ...» به این معناست که یک نوع کالایی اظهارشده (مثلا در این مسئله ماشین لباسشویی اظهارشده) و کالای دیگری در محموله و داخل بسته های اظهارشده (۵۰ صندوق اظهارشده) وجود داشته که از آن نام برده نشده، حقوق ورودی مربوط به آن هم محاسبه نشده است، در اسناد تسلیمی (فاکتور) هم ذکری از آن نشده است.
۲. کالای اظهار نشده (کالای اضافی) ضمن کالای اظهار شده که به عنوان کالای اضافی از آن نام برده می شود، همانطور که قید اضافی شده است، با کالایی که جاسازی میشود متفاوت است و از این لحاظ با مدلول عبارت مذکور همخوانی ندارد.
۳. از لحاظ همنوع نبودن کالای اظهار نشده، جاسازی شده درون کابینت ماشین های لباسشویی محتوی هر یک از ۵۰ صندوق کالای اظهارشده، در صورت تطبیق سایر شروط، با بند «ج» ایرادی وارد نیست، منتهی سایر شروط که در بند 1 و ۲ بالا گفته شد، همخوانی ندارد.
۴. برخلاف عبارت: «... که در اسناد تسلیمی به گمرک ذکری از آن نشده است»، در اسناد ضمیمه اظهارنامه موضوع پروانه گمرکی مربوط به ۵۰ دستگاه ماشین لباسشویی از لوازم کامپیوتری که جاسازی شده، نام برده و ثبت سفارش هم به عمل آمده است.

جمع بندی دوم برای حل مساله ترخیص کالا (ماشین لباس شویی) و مشکلات ترخیص کار هنگام ترخیص از درب خروج گمرک

با اینکه به نظر نمی رسد نهایتا استناد به بند «ج» ماده ۱۱۳ قانون از سوی دفتر حقوقی گمرک یا حتی اگر به کمیسیون های رسیدگی به اختلاف گمرکی و تجدیدنظر ارجاع شده باشد (در رابطه با موجه بودن بند «پ» به عنوان عنصر قانونی برای تلقی قاچاق) توجیه پذیر باشد، اما ممکن است، به همین مختصر اکتفا شده باشد و پرونده قاچاق تنظیم و به مرجع قضائی با اعلام جرم گمرک ارسال شود، به دلیل مذکور در ذیل عنوان «نکات مهم»، مقایسه و انطباق با بند «ج» را صحیح و قابل دفاع نمی داند.

فرض سوم: (بند «پ» ماده ۲ قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۱۳۹۲)

مفاد بند «پ» به شرح:

"پ: اظهار کالا به گمرک با ارائه اسناد و یا مجوزهای جعلی"

نکات مهم:
الف. در این فرض، ایرادی که به اظهار کالا نیست، یعنی نه کالای اظهار نشدهای در بسته ها بوده، نه جاسازی شده، نه هیچ یک از شقوق ماده ۱۱۳ قانون ۱۳۹۰ گمرک قابل تسری است، بلکه ایراد ممکن است مربوط به دو عامل اسنادی باشد، یعنی جعل اسناد و به این ترتیب علاوه بر جرم جعل اسناد، قاچاق کالا هم محسوب شود (یعنی کالا مشمول قاچاق گمرکی میشود).
ب. بعضی اسنادی که ممکن است ادعای جعل نسبت به آنها وارد شود، عبارتند از:

1. اوراق ثبت سفارش

از طریق چک و اصلاحی که معلوم گردد به وسیله واردکننده يا صاحب کالا صورت گرفته است که شامل بعضی یا بیشتر اطلاعات مندرج در پیش فاکتور است. الف. بارنامه از لحاظ نکاتی که مالکیت یا مقدار بار، تاریخ و ... را شامل میشود که نتیجه آن در تقابل و تضاد با مقررات است.

۲. مجوزهایی که برای ثبت سفارش کالا لازم بوده

چنانچه واردکننده پیش از هر اقدامی برای ثبت سفارش باید اخذ مجوز نماید یا گواهی هایی نظیر گواهی بهداشت مبدأ را از مراجع ذی ربط تحصیل نماید، ولی با جعل اسناد مذکور اقدام نموده باشد.

3. گواهی های بهداشت، ایمنی، استاندارد

جعل این اسناد به وسیله واردکننده یا صاحب کالا

۴. در رویه واردات کالا در مقابل صادرات کالا، ارائه پروانه های جعلی صادراتی

۵. جعل گواهی مبدأ در جایی که ورود کالا از بعضی مبادی اجاره داده نمی شود.

۶. سایر مراتب حسب مورد

پ. مخدوش بودن فاکتور یا سیاهه خرید، حتی در صورتی که مخدوش یا مجعول بودن آن محرز باشد، مشمول عنوان جعل اسناد وارتباط دادن با بند «پ» ماده ۲ قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز، زیرا در این موارد مهم اظهار کالاست که به عمل آمده و اختیار والزام گمرک به ارزش گذاری، برای احراز درستی یا نادرستی ارزش می باشد. بدیهی است در صورتی که ارزش اسناد یا اظهار خلاف باشد مورد مشمول تخلفات گمرکی است نه قاچاق.

جمع بندی سوم برای حل مساله ترخیص کالا (ماشین لباس شویی) و مشکلات ترخیص کار هنگام ترخیص از درب خروج گمرک

جاسازی درون هر دستگاه ماشین لباسشویی بی ارتباط با مدل بند «پ» ماده ۲ قانون موصوف است، برای اینکه در خصوص پرونده موضوع این مسئله کالایی که به عنوان لوازم کامپیوتر مطرح است اصولا در اظهارنامه مسکوت مانده و جایی ذکری و نامی از آن نشده و جاسازی هم برای این است که همچنان دور از بازرسی های معمول در فرآیند تشریفات گمرکی از گمرک خارج شود. اسناد مربوط به محموله هم جعلی نبوده و لذا مستند گمرک قابل پذیرش نیست.

 

[av_icon_box position='top' boxed='' icon='1' font='entypo-fontello' title='شرکت بازرگانی واردات و صادرات' link='manually,http://tarkhiskara.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c/' linktarget='_blank' linkelement='' font_color='' custom_title='' custom_content='' color='' custom_bg='' custom_font='' custom_border='']

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

[/av_icon_box]

 

B)

پیش بینی رأی دادگاه

در صورتی که پرونده در گمرک مختومه نشود و با اعلام جرم قاچاق به دادگاه صالحه ارجاع شود، برحسب اینکه کدام یک از سه گزینه:

1. بند «پ» ماده ۱۱۳ قانون گمرک (قانون ۱۳۹۰) یا:

۲. بند «ج» ماده ۱۱۳ قانون گمرک (قانون ۱۳۹۰) يا:

۳. بند «پ» ماده ۲ قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۳۹۲

مستند قاچاق قرار گرفته است، پیش بینی حکم دادگاه از لحاظ کارشناسی، به طور مستدل به شرح زیر خواهد بود:

اول) بند «پ» ماده ۱۱۳ قانون ۱۳۹۰، ملاک تشخیص گمرک است.

در این صورت با توجه به مفاد بند «پ» به شرح:
"پ: بیرون بردن کالای تجاری از اماکن گمرکی بدون اظهاريا بدون پرداخت یا تأمین حقوق ورودی، خواه در حین خروج از اماکن گمرکی یا بعد از خروج کشف شود."
کالای جاسازی شده در داخل محفظه یا قاب ماشین لباسشویی را نمی توان مصداق عبارت بدون اظهار یا بدون پرداخت یا تأمین حقوق ورودی دانست، بلکه فقط کاربرد آن در جایی است که محموله گمرک نشده ای را بدون اینکه اظهارنامه و اسناد به گمرک تسلیم شده باشد خواسته باشند، مخفیانه از نظارت گمرک خارج نمایند یا خارج کرده باشند.

نکته مهم:
"اظهار کالا" به گمرک طبق بند «الف» ماده ۱ قانون ۱۳۹۰ گمرک به شرح زیر است:

"الف: اظهار کالا . بیانیه ای کتبی یا شفاهی است که بر اساس مقررات این قانون اظهارکننده، رویه گمرکی مورد نظر خود را درباره کالا مشخص میسازد و اطلاعات مورد نیاز برای اجرای مقررات گمرکی را ارائه می دهد."

بنابراین ملاحظه میشود که به طور کلی بیرون بردن کالا بدون «اظهار»، مندرج در بند «پ» وقتی است که بیانیه یا اظهارنامه کتبی یا شفاهی برای کالا از سوی اظهارکننده ارائه نشود و لذا کالایی که درون کالای اظهار شده جاسازی شده است برخلاف مدلول بند «پ» موصوف تحت پوشش کالای اظهارشده ای قرار گرفته که در عین حال با مصداق بند «ج» ماده ۱۱۳ همین قانون که در خصوص کالای اضافی همراه کالای اظهار شده میباشد مطابقت ندارد.
بنابراین فقدان محمل قانونی برای تلقی قاچاق در قانون گمرک (۱۳۹۰) از یک سو و از سوی دیگر نبود مصداق دیگری در قانون جامع مبارزه با قاچاق ...۱۳۹۲، از سوی دیگر (با وجود اینکه قرار دادن قطعات کامپیوتر به صورت غیرمتعارف و معمول در داخل جعبه یا محفظه (بدنه) ماشین لباسشویی دلیلی جز پنهان ماندن از دید گمرک نداشته و به همین سبب حتى ضمن ارزیابی، اظهار شفاهی هم از طرف اظهارکننده به عمل نیامده و اگر درب خروج متوجه نمی شد، کالا به همین صورت از گمرک خارج می شد که نمی تواند جزبه قصد قاچاق بوده باشد) موجب برائت از بزه قاچاق می گردد.

نکته مهم:
جاسازی کالا (درون محفظه کالای اظهار شده) یا لابه لای بسته بندی به طوری که از دید مأموران گمرک در ضمن ارزیابی به لحاظ غیرمعمول و غیرمتعارف بودن جز بر حسب اتفاق یا اطلاع قبلی، ممکن است کشف شود که در بیشتر موارد به قصد خارج کردن کالا از گمرک صورت میگیرد، بدون اینکه مصداقی در قانون گمرک و قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا وجود داشته باشد، حتی اگر عنصر معنوی برای تلقى قاچاق را با توجه به عمل جاسازی، منتفی ندانیم، به دلیل فقدان عنصر قانونی، احراز قاچاق منتفی است. قانون گمرک مصوب ۱۳۹۰ و قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۱۳۹۲ برای مقوله جاسازی که با عبارت «وجود کالای اضافی همراه با کالای اظهارشده» یا «بیرون بردن ... بدون اظهار» بندهای «ج» و «پ» ماده ۱۱۳ متفاوت است، پیش بینی نشده است در حالی که بند ۱ ماده ۲۹ قانون ۱۳۵۰ گمرک جاسازی را هم پوشش می داد.

دوم) بند «ج» ماده ۱۱۳ قانون ۱۳۹۰ گمرک ملاک قرار گرفته است:
"ج: وجود کالای اضافی همراه کالای اظهار شده که در اسناد تسلیمی به گمرک ذکری از آن نشده، مشروط بر اینکه کالای اضافی از نوع کالای اظهارشده نباشد..."

نکات مهم:
1.کلمه «همراه» به معنای » با هم» و «به اتفاق» است، نه پنهان یا جاسازی. جاسازی، به معنای این است که چیزی را در داخل چیزی دیگر قرار دهد به طوری که مخفی و از نظر دور باشد، به عبارتی جاسازی با لغت «ضمن» یا «جوف» متفاوت است، زیرا در حالت اخیر به آسانی کالای قرار داده شده در «ضمن» یا «جوف» کالای دیگر در داخل یک بسته، قابل رویت و دسترسی است.

۲. با فرض اینکه به جای همراه از عبارت «جاسازی» یا کلمه «ضمن» یا «جوف» در این بند استفاده می شد، باز هم چون در اسناد تسلیمی به گمرک، در خصوص این مسئله از قطعات کامپیوتر نام برده شده است، از این رو مشمول بند «ج» نخواهد شد.

۳. قانون گمرک بند «ج» ماده ۱۱۳ و بند «پ» ماده ۲ قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز ... قابل استناد برای تلقی قاچاق گمرکی در مورد جاسازی نمی باشد.

با این توصیف انتظار می رود رأی به «قاچاق» بودن داده نشود.

سوم) بند «پ» ماده ۲ قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۳۹۲:

"پ: اظهار کالا به گمرک با ارائه اسناد و یا مجوزهای جعلی"

نکات مهم
1. مهمترین اسنادی که ممکن است در اظهار کالا به گمرک پیوست اظهارنامه شود و مجعول تشخیص داده شوند، عبارتند از:

• اسناد برای اثبات صلاحیت صاحب کالا از لحاظ مالکیت نسبت به کالا *

• اسناد حمل*

• اسناد مربوط به گواهی مبدأ حسب مورد

• گواهی های مورد نیاز: گواهی استاندارد، گواهی بهداشت

• مجوزها برای ورود کالاهای غیرمجاز یا مشروط

اوراق ثبت سفارش

ترخیصیه *

• قبض انبار*

• سایر اسناد حسب مورد

۲. مواردی که در بندر بالا با * مشخص شده اند، چون مستقيما درخصوص مالکیت کالا هستند چنانچه از سوی شخصی که هیچ ارتباطی با کالا نداشته باشد ارائه شوند، بحث قاچاق منتفی است و جنبه سرقت مال غیر با جعل این اسناد محسوب میشود که مرتکب تحت پیگرد قرار می گیرد.

٣. اسناد ستاره دار مندرج در بندر بالا که فارغ از مقوله مالکیت بوده، همچنین سایر اسناد که برای ترخیص کالا پیوست اظهارنامه تسلیم گمرک میشود، مشمول بند «پ» خواهند بود.

جمع بندی نهایی حل مساله ترخیص کالا (ماشین لباس شویی) و مشکلات ترخیص کار هنگام ترخیص از درب خروج گمرک

در خصوص این مسئله که جاسازی کالایی درون کالای دیگر(نه درون صندوق محتوی ماشین لباسشویی که به طور آشکار قابل رویت است) می باشد، بحث جعل اسناد یا مجوزهای جعلی مطرح نبوده و از این رو، نمی تواند به عنوان عنصر قانونی جرم قاچاق معرفی شود که به همین دلیل انتظار می رود حکم دادگاه برائت متهم از قاچاق است.

نکته مهم:

در مورد پرونده مربوط به تلقی قاچاق گمرکی که طبق مدلول مصادیق قاچاق در قانون گمرک و قانون جامع... وتشریح جزئیات هریک قانون و منطقا ایراد قاچاق قابل دفاع نبوده و جمع بندی ذیل هرسه مورد (سه مستند) ما را به همین نتیجه میرساند، نباید از نظر جاسازی به این صورت به مراتب از بسیاری مصادیق قاچاق در قانون گمرک و قانون جامع ... بارزتر بوده، ولی چون پیش بینی نشده و در حقیقت مغفول مانده نمیتواند صرف جاسازی و فرار کالای جاسازی شده از اجرای مقررات گمرکی، آن را قاچاق تلقی نمود.

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 235 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1396 ساعت: 18:55
گمرک و ترخیص کارگمرکی | ترخیص کالا و گمرک | اقتصاد و ترخیص کالا | گمرک و ترخیص کار
گمرک و ترخیص کارگمرکی | ترخیص کالا و گمرک | اقتصاد و ترخیص کالا | گمرک و ترخیص کار

نقش گمرک و ترخیص کار گمرکی از جنبه اقتصادی

جنبه اقتصادی گمرک ( گمرک و ترخیص کار گمرکی ) از نظارت و اعمال سیاست های بازرگانی خارجی کشور ناشی می شود.
اجرای سیاست های دولت در زمینه صادرات کالا و واردات کالا ، نظارت امور ترانزیت کالا از قلمرو کشور، مبارزه کشف کالای قاچاق و اعمال مقررات و سیاست های حمایتی و غیره،
نقش گمرک را از جنبه های اقتصادی تبیین می نماید.
شکوفایی اقتصاد و نیل به اهداف توسعه اقتصادی بستگی به چگونگی اجرای سیاست ها و مقررات بازرگانی خارجی هر کشور دارد.
اجرای سیاست ها و تعرفه های حمایتی از صنایع داخلی اعم از کشاورزی، صنعتی و تولیدی، تشویق صادرات و تولید جهت اشتغال در داخل کشور و تحصيل ارز، اعمال سیاست های گمرکی به منظور واردات مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز صنایع و تولید کنندگان، جلب سرمایه گذاری های خارجی و انتقال فناوری به داخل کشور یا تنظيم عرضه و تقاضا و تثبیت قیمتها، اعمال محدودیتهای تعرفهای و غیر تعرفه ای به منظور ایجاد تعادل در تراز پرداخت ها و غیره ازجمله جهات مربوط به نقش اقتصادی گمرک محسوب می گرد.
سیاست های تجاری دربر گیرنده انواع عوارض گمرکی، مالیات های وارداتی و یارانه های صادراتی است. تفاوت هریک از این اقلام سبب میشود که منابع مالی از یک کالای مشمول بازرگانی خارجی به کالای دیگر سوق یابد. از این رو، تاثیر عمومی سیاست های تجاری بر حساب جاری، همانند تاثير تغيير ارزش پول ملی است. درنتیجه، دولت می تواند از راه سیاست های تجاری خاص و اتخاذ روش های مختلف، همان درآمدی را به دست آورد که به طور بالقوه از راه تضعيف ارزش پول ملی به دست می آورد.
از سوی دیگر، سیاست اصلاح تعرفه ای به عنوان گونه ای سیاست تجاری می تواند بدون اعمال سهمیه بندی یا کنترل های مقداری کالا، به کاهش انگیزه ورود یا افزایش انگیزه صدور برخی از کالاها، و درنتیجه به تنظیم بازرگانی خارجی کشور بینجامد.

[av_icon_box position='top' boxed='' icon='1' font='entypo-fontello' title='شرکت بازرگانی واردات و صادرات' link='manually,http://tarkhiskara.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c/' linktarget='_blank' linkelement='' font_color='' custom_title='' custom_content='' color='' custom_bg='' custom_font='' custom_border='']

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و واردات ” ترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

[/av_icon_box]

 

اهمیت ترخیص کالا و گمرک در اقتصاد جامعه

اقتصاد تک محصولی کشور و اتکای بیش از حد به درآمدهای نفتی، اهمیت توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی را خاطر نشان می سازد .
نیاز فناوری های جدید صنعت و تولید، نوسازی صنایع و همچنین وابستگی های اجتناب ناپذیر بخش صنعت و بازرگانی کشور به واردات، در بسیاری از زمینه ها، نشانگر اهمیت واردات در نظام اقتصادی کشور است.
موقعیت ممتاز جغرافیایی و واقع بودن کشور در مسیر ترانزیت، و نقشی که کشور می تواند در ارزان و سریع رساندن کالاهای صادراتی و وارداتی کشورهای همجوار، و ترانزیت  کالاهای کشورهای آسیای میانه و شرق آسیا به ماوراء قفقاز و قاره اروپا و بالعکس، داشته باشد اهمیت ترانزیت کالا از قلمرو کشور و نقش تسهیل کننده گمرک در استفادهٔ بهینه از این موقعیت خدادادی و کسب درآمدهای ارزی و رونق اقتصادی را نشان میدهد.
پهنه وسیع کشور و همجواری با کشورهای متعدد در شمال، شرق و غرب و همچنین سواحل طولانی در شمال و جنوب کشور، گستردگی و نیز پراکندگی گمرکات در سرتاسر مرزهای آبی، خاکی و هوایی، حضور گسترده و موثر گمرک را در اقصی نقاط کشور اجتناب ناپذیر نموده است.
ملاحظه تحولات متعدد که در صحنه تجارت جهانی رخ داده و نیز سرعت تحولات و دگرگونی ها در عرصه مبادلات بین المللی، سازمان های اقتصادی و از جمله گمرک را که از مهمترین آنهاست، بر آن می دارد که همواره جایگاه خود را در پهنه اقتصاد داخلی و اوضاع و احوال جهانی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده و سعی و تلاش نماید خود را با تحولات داخلی و بین المللی تطبيق دهد.
وجود سازمان های متعدد منطقه ای و بین المللی، کنوانسیون های مختلف در کلیه زمینه های مربوط به تجارت، حمل و نقل، حقوق، محیط زیست و غیره و تلاش هایی که در قالب کنوانسیون های متعدد گمرکی - بازرگانی در سطح جهانی انجام می شود، نظریه " توسعه موجب تسهیلات می شود " را معکوس گردانیده و " تسهیلات باعث توسعه است " را جایگزین نموده است.

تحولات گمرک و ترخیص کار ی در عصر جهانی شدن و تاثیر آن بر اقتصاد

ظهور و تقویت جریان هایی چون جهانی شدن اقتصاد  ( Globalization of economy ) و تقویت اختیارات و اثر گذاری های مقررات و سازمان های تخصصی بین المللی نظیر بانک جهانی، صندوق بین المللی پول و سازمان تجارت جهانی (WTO)، خواه ناخواه موجب پیدایش تنظیمات و بازی های نوینی در عرصه اقتصاد بين المللی گشته که متاسفانه توافق یا عدم توافق، حضور و یا غیاب کشورها در صحنه های مربوطه، تاثیری در اصل موضوعات ندارد. دراین شرایط چنانچه کشوری داوطلبانه، آگاهانه و یا نا آگاهانه در عرصه های یاد شده حضوری فعال نداشته باشد و یا آنکه دیگران وی را به دلایل سیاسی یا اقتصادی از مشارکت فعال بازدارند، این گونه کشورها تابع قوانین و مقرراتی در زمینه داد و ستد و مبادلات جهانی میشوند که خود در تنظیم و ترتیبات آن نقشی منطبق با تامین ملی خویش، ایفا نکرده اند.
استفاده از امکانات بین المللی و تسهیلات ایجاد شده در قالب کنوانسیون ها و .قراردادهای مختلف بین المللی و منطقه ای، به نحوی که دربرگیرنده منابع راهبردی ملی - مذهبی کشور باشد، مستلزم ایجاد امکانات و سیاست های مناسب گمرکی توجه و ویژه به گمرک و جایگاه آن در نظام اقتصادی کشور است.
نامشخص بودن سیاست کلی و راهبردی کشور در رابطه با مجامع و سازمان های بین المللی اثر گذار در مناسبات و ترتيبات تجاری، اقتصادی، اثرات نامطلوبی بر روند تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های اقتصادی و درنتیجه سیاست های گمرکنی- بازرگانی کشور دارد.
امروزه در بسیاری از کشورها گمرک نقشی فراتر از وصول حقوق و عوارض گمرکی و سود بازرگانی و وصول کننده در آمد دارد. به طور مثال در کشورهای استرالیا و کانادا مسئولین گمرک در کابینه عضو بوده و در تصمیم گیری های ملی نقش دارند.
وصول مالیات از بخش داخلی اقتصاد، کنترل و مبارزه با قاچاق کالا با استفاده از تجهیزاتی مانند چرخ بال، قایق توپدار و بسیاری ابزارهای دیگر، از جمله راه هایی است که در بسیاری از کشورها گمرکات با در اختیار داشتن آن ها وظیفه اصلی خود را که همانا نگاهبانی از مرزهای اقتصادی است به انجام می رسانند.
مراجع متعدد سیاستگذاری در امر صادرات و واردات و نظارت کننده بر ترخيص كالا و عدم ثبات در قوانین و مقررات حاکم بر تجارت خارجی و امور گمرکی مربوطه و همچنین تعدد اقلام و دریافتی هایی که تحت عناوین مختلف وصول آنها به عهده گمرک است و نیز عدم تناسب امکانات و اعتبارات لازم، با توجه به مسئولیت خطیری که شرایط و مقررات داخلی و شرایط بین المللی از گمرک ایران انتظار دارد، از مشکلاتی است که محتملاً اجرای دقیق سیاست ها و خط مشی های بازرگانی، اقتصادی کشور و نیل به اهداف تعيين شده در برنامه های توسعه کشور را دچار مشکل می سازد.

تاثیر اقتصاد و گمرک بر واردات کالا و صادرات کالا ( اقتصاد و ترخیص کالا از گمرک )

بر این اساس و با توجه به اهداف برنامه سوم و چهارم توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور روند شکل گیری چرخه جدید در اقتصاد جهانی و مناسبات جدید تجاری متاثر از تغییرات به وجود آمده در جغرافیای سیاسی و روابط بین الملل و تشکیل سازمان های جهانی نظیر سازمان تجارت جهانی، تعیین جایگاه مناسب برای گمرک در سطحی که
بتواند بدون تاثیرپذیری از دستگاه های غير مسئول و غير مربوط در حدی مطلوب حرکت نماید، امری اجتناب ناپذیر است. در ظاهر چنین به نظر می رسد که گمرک مجری سیاست ها
و خط مشیهای وزارتخانه و دستگاه های اجرایی یا نهادها در امور صادرات و واردات باشد، لیکن جایگاه گمرک به عنوان بازوی قدرتمند دولت، حراست از مرزهای اقتصادی – سیاسی ماوراء هریک از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور است.

نظر به اهمیت جایگاه گمرک در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و امنیتی در کشور، ارتقای جایگاه سازمانی گمرک به عنوان بازوی اجرایی دولت در بازرگانی خارجی امری ضروری به نظر می رسد.
از آنجا که گمرک مجری برنامه های اقتصادی کشور در امر بازرگانی خارجی میباشد، لذا ضروری است که در مجامع عالی تصمیم گیری اقتصادی کشور حضور فعال داشته باشد تا از این طریق مشکلات گمرک منعکس شده تا راه حل های آن مشخص و اعتبارات و ابزارهای لازم برای اجرای تصمیمات فراهم گردد و ضرروی است به عنوان مجری سیاست بازرگانی خارجی کشور برای حضور فعال در سازمان های همکاری تجاری بین المللی و تشکیل سازمان های منطقه ای از اختیارات بیشتری برخوردار گردد و بتواند نقش موثری در جهت حفظ منافع کشور در سطح بین المللی و منطقه ای ایفا نمايد.

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 24 اسفند 1396 ساعت: 11:53
برچسب‌ها :

 

Customs warehousing Procedure

رویه گمرکی است که به موجب آن کالا های وارداتی تحت نظارت گمرک در یک مکان معینی ( انبار گمرکی ) بدون پرداخت حقوق و عوارض ورودی نگهداری می شود.

انبار های گمرکی ممکن است برای استفاده عمومی - انبار های عمومی گمرکی - یا فقط برای استفاده اشخاص معین - انبار های گمرکی اختصاصی - به کار برود.

[caption id="attachment_390" align="aligncenter" width="300"]رویه نگهداری کالا در انبار های گمرکی | انبار های گمرکی در ترخیص کالا از گمرک | انبار گمرکی , www.tarkhiskara.com رویه نگهداری کالا در انبار های گمرکی | انبار های گمرکی در ترخیص کالا از گمرک | انبار گمرکی[/caption]

علاوه بر انبارهای موسوم به اماکن گمرکی که در مقصد بارنامه برای کالاهای وارداتی دایر می کنند، ممکن است انبارهایی با هدف فقط نگهداری موقت و شاید برای صدور مجدد در نظر گرفته شوند، در این صورت، کالا برای مدت معینی در برابر دریافت هزینه خدمات مثل انبارداری در این انبارها نگهداری و بعداً يا برای صدور مجدد تحت عنوان کالاهای مرجوعی، و یا حتی با اخذ ثبت سفارش واردات قطعی و مجوزهای لازم برای واردات کالا همانند کالاهایی که خارج از قلمرو گمرکی و یا کشور قرار دارند، برای مقاصد مصرف در داخل به اماکن معمولی گمرک انتقال می ابند. ترخیص کالا از گمرک

 

[av_icon_box position='top' boxed='' icon='1' font='entypo-fontello' title='شرکت بازرگانی واردات و صادرات' link='manually,http://tarkhiskara.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c/' linktarget='_blank' linkelement='' font_color='' custom_title='' custom_content='' color='' custom_bg='' custom_font='' custom_border='']

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

[/av_icon_box]

 

نگهداری کالا و انبارهای گمرکی در ترخیص کالا

همان طور که در تعریف « واژه » آمده است ممکن است همین منظور با انتقال کالا به انبارهای عمومی گمرکی یا همان اماکن گمرکی نیز قابل حصول باشد، مثلاً در حال حاضر به دستور یک مشتری در ایران محموله ای که به مقصد بندرعباس از مبدأ امارات حمل و بعد از رسیدن به مقصد در اماکن گمرکی یا بندری تخلیه شود، و قبل از گذشت زمان مجاز یا در صورت تمديد قبل از زمان تمدید شده ، گیرنده کالا (Consignee) به گمرک مراجعه و برای صدور مجدد ( مرجوعی ) اقدام نماید همان هدف که در مورد مقصد کالا به انبارهای موقت مورد نظر بود، حاصل می شود، و گمرک ایرادی از این لحاظ نمی تواند وارد نماید.ترخیص کار

انبارهای اختصاصی یعنی متعلق به یک شخص نیز همین حکم را دارد، به عبارت دیگر در هر دو مورد چنین انبارهایی تحت کلید يا نظارت گمرک قرار می گیرند.

انبار کردن موقت کالا

Temporary Storage of Goods

انبار کردن کالا ها تحت نظارت گمرک در اماکن یا فضاهای باز یا محوطه های سرپوشیده که توسط گمرک مشخص شده ( انبارهای موقت ) موکول یه ارائه اظهارنامه کالا است.

 

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت: 11:56
برچسب‌ها :

سئو در مشهد
هنگامی که شما در اکنون کارایی برای فروش آنلاین می‌باشید , هیچ کس نمی داند که ظواهر شما مشابه که می باشد , چه مدل لباسی میپوشید ویا صدای شما چه‌طور است . در بیشتر مورد ها نخستین دفعه به وسیله مشتریان , با ظواهر تارنما تا
اده سازی تارنما تان مورد قضاوت قرار میگیرید . اکثری از اشخاص و بازدیدکنندگان صرفا 30 ثانیه و یا این که چه بسا کمتر در صفحه های سایت وقت صرف می‌نمایند . در‌این 30 ثانیه آنان درباره‌ی موثر بودن اطلاعات دردسترس در سایت شما و همینطور راجع به قابل اعتماد بودن سایت شما تحت عنوان یک منبع , قضاوت می‌نمایند . احتمالا بپرسید به چه شکل احتمالا همگی اینها در 30 ثانیه گزینش شود! 

بازدیدکننده همه عنوان ها و سرفصل ها را با یک نگاه نسخه برداری کرده و میبیند که چه چیزی در سایت ارائه میگردد و با نگاهی به پباده سازی تارنما و ورقه بندی داخلی و مورد های آن , اعتماد می‌کنند . در شرایطی‌که به حیث بیاید که پباده سازی وب سایت شما بوسیله برادرزاده اتان انجام یافته که تنها یادگرفته به چه صورتی می توان یک تارنما را راه‌اندازی کرد ; دراین‌صورت برداشت نخستین اشخاص از پباده سازی وبسایت شما عالی نخواهد بود . 

بدین ترتیب برای کوتاه کردن سخن و خلاصهء مقاله بایستی بیان‌کنم که پباده سازی را حداقل نگیرید و آنرا به دست یک طراح تارنما ماهر بسپارید . در‌صورتی‌که تا به هم اکنون برای پباده سازی وبسایت خویش مبلغی پرداخت نکرده اید , همت نمائید میزان دارایی قابل قبولی برای آن در حیث بگیرید . چون وقتی که اشخاص از سایت شما بازدید کرده و حس می نمایند با شخص ماهر روبه رو هستند و در‌این‌صورت‌ مبادرت به خرید محصول ها و یا این که سرویس ها از تارنما شما نموده و به نوعی هزینهء صرف شده برای پباده سازی وبسایت به شما بازگردانده خواهد شد . 

اما حتمی نیست همه سرمایه خویش را صرف پباده سازی وب سایت فرمائید . چه بسا این قابلیت و امکان موجود است که شما یک تارنما مهیا یا این که template تنظیم کرده و مطالب و محتوای خویش را در آن طولانی تر فرمائید . چه بسا در شرایطی‌که برای پباده سازی وب سایت خویش از template فایده گیری کرده و یا این که از وب لاگ و یا این که سیستم رئیس محتوا استفاده نمودید , یاری به چنگ آوردن از یک کارشناس ماهر در زمینه‌ی پباده سازی تارنما به نفع شما میباشد . برای مثال شما میتوانید برای بنر کلیدی تارنما و یا این که لوگو از طراح و گرافیست استفاده فرمائید . همینطور برای بازنویسی پباده سازی سایت آمادهء خویش و یا این که سیستم رئیس محتوا برای خوب تر به حیث وصال وبسایت تان می‌توانید از یک کارشناس یاری بگیرید . 

در اینجا یک‌سری نکته برای چگونگی پباده سازی وب سایت و تاثیر آن در ساخت و ارتقاء ترافیک وبسایت اشاره می‌کنیم . یکی‌از عوامل کلیدی در تولید و ارتقاء ترافیک تارنما , دست یابی به جايگاه های بالا در لیست موتورهای کاوش یا این که به اصطلاح ( رنکینگ ) هست . رتبهء شما در موتورهای کاوش ( رنکینگ ) به عوامل متعددی وابسته است , یکی‌از مهم‌ترین این عوامل تعداد بک لینک و پیوند های دریافتی سایت شما از سایر سایت ها هست . 

این بک پیوند های دریافتی به وسیله گوگل قابل مشاهده است و دیگر موتورهای کاوش هم میتوانند به تارنما شما امتیاز بدهند . در شرایطی که پباده سازی وبسایت شما به حیث هوشمندانه و ماهر باشد , بااین حال اقبال شما برای ورود به دایرکتوری که بوسیله اشخاص دستکاری شده‌است , ارتقاء خواهد یافت . ( تحت عنوان برنامه های رباتیک که مبادرت به گردآوری داده ها برای موتورهای کاوش می کند ) سئو در مشهد

قرار دریافت کردن در یک دایرکتوری مثل www . domoz . org واقعاً می‌تواند رنکینگ سایت شما‌را در دیگر موتورهای کاوش ارتقاء دهد . علاوه براین در‌حالتی که سایت شما دارنده محتوای اثر گذار و مطلوب و ظواهر عالی باشد , احتمال بیشتری موجود هست تا کسانی که مبادرت به ساخت لیست و تارنما های دایرکتوری از سایت های اساسی در قضیه های گوناگون و خاص میکنند , سایت شمارا نیز در لیست وبسایت های دارای اعتبار تحت عنوان یک منبع عالی قرار دهند . 

در صورتی دارنده تیم ای از کسب و عمل آنلاین می باشید و مبادرت به عرضهء آنلاین کرده اید , بخت خیر و خوبی برای قرار به چنگ آوردن در لیست منابع به وسیله اشخاص , چه بسا سوای اطلاع خودتان خواهید داشت . در واقع این جور یک از شایسته ترین گونه های لینک ها میباشد ; پیوند هایی که فارغ از درخواست شما برای اتصال , با تارنما شما پیوند میگردند . اخذ بک لینک و پیوند هایی که از سوی اشخاصی است که تارنما شما‌را چشم و میگویند ( این سایت واقعاً معرکه است ( 

پباده سازی وبسایت مطلوب به شما امداد می نماید تا بیشتر از این دسته بک لینک و پیوند ها اخذ فرمایید . در واقع موردها زیاد دیگری هم برای یادگیری در انجام کسب و فعالیت آنلاین موجود هست , ولی در شرایطی که از این نکتهء نخستین برای آغاز در پباده سازی وب سایت خویش غفلت فرمائید . مطمئناً حاذق نخواهید بود که از مزایای نکات دیگر استفاده نمائید . 

بدین ترتیب هر آنچه که شما به طور آنلاین انجام می دهید , وقت , هزینه و سعی شما‌را صرف می کند . پس مطمئن گردید که پباده سازی وب سایت شما دقیقاً نشان دهندهء کسب و عمل شما هست .
 

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 243 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 16:14
برچسب‌ها :

طرحی سایت در مشهد
به حقیقت خواسته اشخاص از داشتن اعتبار در فضای وب چه میباشد ؟ آیا این اعتبار در فضای وب شاید , که بازاریابان و صاحبان کسب و فعالیت به‌دنبال این اعتبار در فضای وب میباشند و با رقبای خویش در کسب اعتبار فراتر به رقابت می‌پردازند ؟ و با رعایت چه نکاتی میتوان این اعتبار را در فضای وب بدست آورد و ارتقا
 بخشید ؟ 

داشتن اعتبار در فضای وب به این مفهوم است که شما خیر فقط در فضای وب در قضیه خاص پیشرو و مالک لحاظ میباشید بلکه شما تکثیر دهنده ی آن زمینه خاص فی مابین یوزرها آنلاین خواهید بود . علتی هم که سبب میگردد موسسه ها گوناگون به رقابت در این سو بپردازند این است که موتورهای کاوش و مشتریان فعلی این مسئله را تشخیص دهند و در سود مشتریان تازه و درآمد بیشتر از این نحوه بدست آورند . 

یکی بی آلایش ترین منش ها برای ساخت اعتبار در فضای وب ساخت محتوا خواهد بود ولی در ایجاد محتوا بایستی به مواقعی دقت نمود . 

article _ image _ one _ 8 . jpg 
۱ ) محتوا با جنبه ی آگهی تولید فرمائید . 

یک روش زیاد خوب برای ساخت اعتبار این است که محتوا را با انگیزه یادگرفتن به اشخاص تولید فرمایید . زمانی که اشخاص از یادگرفتن های شما استفاده کردند و به سود ی دلخواه رسیدند مجددا به سایت شما بر خواهند گشت و این قضیه برای حالت اعتبار شما در موتورهای کاوش موءثر خواهد بود . 

۲ ) محتوای ویژه تولید نمائید . 

کارایی فرمایید در مواقعی ساخت محتوا نمایید که خویش در آن مورد دارنده دانش کافی می باشید . صحت دارد که مخاطبان شما کاهش پیدا خواهند کرد البته به‌تدریج اعتبار و مخاطبان شما در آن مورد ی خاص ارتقاء یافته و در آتی می‌توانید مورد های بیشتری را زیر پوشش قرار دهید . 

۳ ) در باب اتفاق ها کسب و فعالیت خویش آپ دیت باشید و مقاله بنویسید . 

عملکرد فرمائید راجع به وقایعی که در صنعت مرتبط با کسب و فعالیت شما حادثه می افتد آپ دیت باشید و در این جهت مقاله بنویسید و این مسئله را به یاد داشته باشید که موتورهای کاوش به آن مدل از ساخت کنندگان محتوا بهای بیشتری می دهند که قسمتی از اولی اشخاصی باشند که به نشر خبر ها و اتفاق ها می‌پردازند . 

۴ ) به لهجه معمولی بنویسید . 

عملکرد فرمایید محتوا را به لهجه معمولی و قابل فهم و شعور بنویسید . در صورت تکثیر مطالب غیر قابل درک شاید مخاطبان خویش را از دست بدهید . 

۵ ) مثال های کاری را آگهی نمایید . 

از مشتریان خویش در ساخت محتوا امداد بخواهید به این مضمون‌ که اقداماتی را که برای رفع ایراد آن‌ها انجام داده اید به اطلاع بقیه افراد برسانید . 

۶ ) همایش ها , کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی ترتیب دهید . 

احتمال دارد همگی ی مشتریان شما از طریق های آگهی یکسان , استقبال نکنند و آگهی از روش شنیدن را به تلاوت ترجیح دهند پس عملکرد نمایید روش های آگهی در قالب همایش , کنفرانس و یا این که کارگاه های آموزشی را هم در فرمان فعالیت قرار دهید . 

۷ ) محتوای بیش تر هم بنویسید . 

علاوه بر مطالبی که در بلاگ و شبکه های عمومی منتشر میکنید تلاش فرمایید مطالب بیش تر نظیر نوشتن یک کتاب الکترونیکی , راهنما های استفاده و مواقعی ازاین دسته را هم مورد علاقه قرار دهید . زیرا این نوع از محتوا امکان دانلود به وسیله یوزرها و اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی را خواهد داشت . 

۸ ) در وب لاگ های دیگر هم تحت عنوان میهمان مقاله بنویسید . 

با این عمل شما خویش را به مخاطبان تازه معرفی می‌کنید و پیوند های بازگشتی به تارنما خویش را ارتقا می دهید و اعتبار خویش را فی مابین خواننده‌گان مقاله ها اینترنتی ارتقاء می دهید . 

۹ ) لینک و پیوند های بازگشتی به سایت خویش را ارتقاء دهید . 

به خواسته کسب اعتبار همت فرمائید تا جایی که میتوانید در وبسایت های دارای اعتبار لینک و پیوند بازگشتی به وبسایت خویش داشته باشید . به‌این مفهوم که در‌حالتی که مطالب گران بها منتشر نمایید تارنما های دیگر , لینک و پیوند مطالب تارنما شما‌را در سایت خویش قرار می دهند و بنابراین درجه تارنما شما در موتورهای کاوش ارتقا خواهد یافت . 

۱۰ ) در رسانه های اجتماعی فعال باشید . 

یوزرها از راه‌های گوناگون از مطالب تارنما شما آگاه می گردند . بعضا به سایت شما مراجعه می نمایند , بعضا در خبر نامه سایت شما عضو میشوند و برخی هم از روش رسانه های اجتماعی به محتوای تولید شده به وسیله شما دسترسی پیدا می نمایند . پس عملکرد فرمایید در مشاجره های مرتبط با موضوعات بیان شده در شبکه های مردمی مورد‌علاقه یوزرها سایت خویش کمپانی نمائید و راجع‌به استفاده از شبکه های عمومی کار حتمی را داشته باشید . 

۱۱ ) یک منبع دارای اعتبار در تولید محتوا باشید . 

کارایی فرمایید در ساخت محتوا از استفاده از مطالب غیر حتمی و تبلیغات تولیدها وخدمات شرکتهای دیگر بپرهیزید و تمرکز 

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 16:07
برچسب‌ها :

 

در ادامه به تشریح برخی اصطلاحات بین المللی گمرک از جمله مبادلات مرزی و کابوتاژ می پردازیم.

عامل اقتصادی مجاز در گمرک

Autorized Economic Operator (AEO)

طرفی است که در جا به جایی بین المللی کالا، با هر کارکردی که به وسیله یا از طرف یک اداره گمرک، با پیروی از سازمان جهانی گمرک ( WCO ) یا استاندارد های تضمین زنجیره ای تدارک که معادل ضوابط آن سازمان باشد، مشارکت داشته باشد. این عوامل ممکن است تولیدکنندگان صنعتی ، واردکنندگان ، صادرکنندگان ، کارگزاران ، متصدیان حمل و نقل ، اتحادیه ها ، واسطه ها ، بنادر ، فرودگاه ها ، متصدیان پایانه ها ، مجموعه عوامل (کارورها) ، انبارها ، توزیع کنندگان و کارگزاران بار را شامل شود.

راه های مورد تایید گمرک

Customs Approved Rout

هر جاده، راه آهن، آبراه، راه هوایی و هر راه دیگر (خط لوله و غیره) که باید برای واردات، ترانزیت گمرکی و صدور کالا استفاده می شود.

[caption id="attachment_2578" align="aligncenter" width="366"]اصطلاحات بین المللی در گمرک , رویه کابوتاژ , مبادلات مرزی , مسافر اصطلاحات بین المللی در گمرک , رویه کابوتاژ , مبادلات مرزی , مسافر[/caption]

تصمیم در گمرک

Decision

عمل فردی است که به موجب آن گمرک نسبت به موضوع مربوط به قانون گمرکی تصمیم گیری می کند.

 

[av_icon_box position='top' boxed='' icon='1' font='entypo-fontello' title='شرکت بازرگانی واردات و صادرات' link='manually,http://tarkhiskara.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c/' linktarget='_blank' linkelement='' font_color='' custom_title='' custom_content='' color='' custom_bg='' custom_font='' custom_border='']

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

[/av_icon_box]

 

واردات و صادرات در مبادلات مرزی

Frontier Traffic

واردات و صادرات که به وسیله ی ساکنین منطقه مرزی بین دو منطقه مرزی مجاور انجام می شود. مبادلات مرزی ممکن است تابع مقررات خاص گمرکی باشد. نوعی از مبادله کالا بین ساکنین مناطق مرزی یک کشور با کشورهای همجوار است . این نوع مبادله از زمانهای بسیار دور معمول و بخشی از حجم تجارت را تشکیل می داد، هم اکنون نیز میزان قابل ملاحظه ای از واردات که تحت همین عنوان صورت می گیرد در حدود سه درصد کل واردات رسمی کشور است. مبادلات مرزی جدا از مقررات عمومی صادرات و واردات معمولا درکشورهایی که این رویه هنوز وجود دارد، دارای قانون ویژه ای است.
در ایران نیز مبادلات مرزی مقررات ویژه ای دارد، که به موجب آن اشخاصی که مشمول مبادلات مرزی هستند از آن استفاده می کنند. مبادلات مرزی را بیشترتحت عنوان « تعاونی مرزنشینان » می شناسند، که درحقیقت این تعاونی ها نتیحه اجتماع اشخاص حقیقی مشمول مبادلات مرزی، یعنی ساکنین نقاطی از استانهای مرزی هستند که به وسیله وزارت کشور تعیین و معرفی می شوند که به وسیله ادارات بازرگانی استان های نقاط مرزی برای آن ها کارت مبادلات مرزی صادر می شود ، و اين اشخاص می توانند در سال یک بار مبادرت به ورود کالاهایی نمایند که فهرست آن ها را در مقررات مربوط برای اطلاع آن ها منتشر کرده اند؛ همچنین با رعایت سقف تعیین شده برای واردات ، کالا صادر نمایند ، منتهی از آنجا که درعمل این اشخاص به طور مستقل قادر به انجام این کار نیستند پيش بینی شده است که در قالب تعاونی موسوم به تعاونی مرزنشینان در هر نقطه فعالیت های خود را شروع نمایند. در ضمن مبادلات مرزی با آنچه به عنوان مبادلات پایاپای مرزی ( پیله وری ) نامیده می شود متفاوت است. در ایران این تعاونی ها فعالیت خود را در بازارچه های مرزی متمرکز می نمایند.

 

حقوق مالکیت فردی در گمرک

Intellectual Property Rights

عبارتند از حقوق زیر:

  • حق طبع و نشر ( کپی رایت ) و حقوق مرتبط:
  • عللائم تجاری: هرگونه نشانه شامل کلمات، اسامی، حروف، اعداد، عناصر مجازی و ترکیبات رنگ ها یا ترکیباتی از این ها که توسط سازنده یا بازرگان برای شناسایی کالاهایشان و تمایز آن ها از کالا های ساخته شده یا فروخته شده توسط دیگران استفاده می شود.
  • نشانه های جغرافیایی، مشخص کننده مبدا یک کالا در قلمرو یک دولت یا یک منطقه یا یک محل در آن قلمرو است، که کیفیت معین، شهرت یا سایر ویژگی های کالا را اساسا منتسب به مبدا جغرافیایی آن می کند.
  • طرح های صنعتی
  • حق ثبت اختراعی که برای اختراعات اعم از محصولات یا فرایندها در همه زمینه های فن آوری مشروط بر این که جدید و متضمن یک گام ابتکاری بوده و قابلیت کاربرد داشته باشد، در دسترس خواهد بود.
  • طرح اولیه ( جای نگارها ) مدارهای یکپارچه: خواه طرح های اولیه حفاظت شده یا مدارهای بسته ای که در آن ها یک طرح اولیه حفاظت شده گنجانده شده است.
  • حفاظت از اطلاعات افشا نشده مانند، اسرار تجاری و سایر اطلاعات محرمانه مربوط به کسب و کار

 

این واژه توسط سازمان جهانی مالکیت فکری تعریف شده است.

این یک تعریف کلی است و ادارات گمرک به موافقت نامه راجع به جنبه های مرتبط با تجارت بین المللی حقوق مالکیت فکری ( TRIPS )، شامل تجارت کالا های تقلبی در کاربرد آن ها از قوانین مربوط به حقوق مالکیت فکری رجوع کنند.

 

مراسلات

Letter- Post Items

عبارت است از نامه ها، اوراق چاپی، نوشته ها برای نابینایان و بسته های کوچک که در متون قانونی اتحادیه جهانی پست که در حال حاضر نافذ هستند به عنوان مراسلات پستی توصیف شده است.

طبق متون قانونی اتحادیه جهانی پست، بعضی مراسلات پستی معین باید با فرم اظهارنامه گمرکی CN23/CN22 برحسب مورد همراه باشد.

 

شخص در گمرک

Person

شامل اشخاص حقیقی و حقوقی است مگر این که قرائن مستلزم تعریف دیگری است.

 

لوازم شخصی در گمرک

Personal Effects

تمامی کالا های مشتمل بر نو و مستعمل که مسافر با ملاحظه ی شرایط سفر به طور معقولی طی سفر برای استفاده ی شخصی به آن احتیاج دارد، ولی شامل کالا هایی که برای مقاصد بازرگانی واردات یا صادرات شود نمی شود.

 

مرسولات پستی در گمرک

Postal Items

نامه ها و بسته های پستی به گونه ای که در متون قانونی اتحادیه جهانی پست که در حال حاضر نافذ هستند توسط ادارات پست یا برای خدمات پستی حمل می شوند.

 

بسته های پستی ( امانات پستی ) در گمرک

Postal Parcels

اقلامی را بسته های پستی می نامند که با متون قانون اسناد اتحادیه جهانی پست که در حال حاضر  نافذ هستند منطبق باشد.

بسته های پستی باید طبق متون قانونی اتحادیه جهانی پست با اظهارنامه گمرکی در فرایند ترخیص کالا از گمرک همراه باشد.

 

منظور از لوازم حرفه ای در گمرک

Professional Equipment

تجهیزات مورد نیاز برای انجام کار، تجارت یا حرفه شخصی است که وارد کشوری می شود تا حرفه ی خود را در آن کشور به کار گیرد.

این تجهیزات شامل موارد مندج در فهرست تشریحی است:

الف) پیوست ها A,B,C عهدنامه گمرکی راجع به واردات موقت تجهیزات حرفه ای سال 1961 بروکسل

ب) پیوست B.2 عهدنامه سال 1990 استانبول

در کشورهایی که سیستم ATA به کار برده می شود دفترچه های ATA طبق قانون برای ورود کوقت تجهیزات حرفه ای پذیرفته می شود.

محموله های امدادی در گمرک

Re-leaf Consignments

کالا هایی شامل همه نوع وسایل نقلیه، مواد غذایی، دارو، البسه، پتو، چادر، خانه های پیش ساخته، وسایل تصفیه آب، وسایل مربوط به ذخیره آب و سایر کالا های مایحتاج اولیه است که برای کمک به آسیب دیدگان از حوادث طبیعی و بلایای مشابه استفاده می شود.

تمام تجهیزات، سایر انواع وسایل نقلی، به ویژه حیوانات تربیت شده، آذوقه، تدارکات، لوازم شخصی و دیگر کالاها برای کارکنان امدادگر به منظور اجرای وظایفشان و برای حمایت از آن اها در ارتباط با معیشت و فعالیت آن ها در قلمروهایی که از بلایا آسیب دیده اند در طول مدت ماموریت آن ها.

ترخیص کالا

حمل و نقل کالا از طریق آب های ساحلی - رویه کابوتاژ در گمرک

The Carriage of Goods Coast Wise Procedure

رویه گمرکی است که به موجب آن:

الف) کالا های در گردش آزاد ( داخلی ) به کالا های واردات شده که تحت شرایطی که باید در یک کشتی به جز کشتی وارداتی که با آن وارد قلمورو گمرکی شده اند حمل شوند، در یک نقطه از قلمرو گمرکی بارگیری شوند و در یک نقطه دیگر در همان قلمرو گمرکی تخلیه شوند.

 

طرف ثالث در گمرک

Third Party

هر شخصی است که مستقیما یا از طرف شخص دیگری در ارتباط با واردات کالا ، صادرات کالاا ، جا به جایی یا انبار کردن کالا با گمرک سر و کار دارد.

 

تسهیل تجاری در گمرک

Trade Facilitation

ساده سازی و هماهنگ سازس رویه های تجارت بین الملل که شامل فعالیت ها، شیوه های کار، تشریفات دخیل در جمع آوری، ارائه، ارتباط دهی و پردازش داده های ضروری برای جا به جایی کالا ها در تجارت بین الملل می شود.ترخیص کار

 

مسافر در گمرک

Traveler

هر شخصی که به طور موقت وارد قلمرو کشوری شود که در آن جا به طور متعارف اقامت نداردیا آن قلمرو را ترک می کند.

هر شخصی که قلمرو کشوری را که به طور متعارف در آن اقامت دارد ترک می کند یا برمی گردد به همان قلمرو

 

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 259 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 15:03
برچسب‌ها :

ترموستات و مونوستات از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار و قطعات در تولید صنایع برقی و الکترونیکی می باشد. ترموستات وسیله ای است که برای کنترل درجه حرارت در تولید دستگاه های گرم و یا سرد کننده به کار می رود و مانوستات وسیله ای برای نشان دادن و تنظیم فشار دستگاه ها و ماشین آلات می باشد. شرکت بازرگانی کارا دارای تجربه و توانمندی مناسب در خصوص واردات ترموستات و مانوستات و همچنین ترخیص ترموستات و مانوستات از کلیه گمرک های کشور از جمله ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی می باشد.

 

واردات ترموستات و مانوستات - ترخیص ترموستات و مانوستات

واردات ترموستات و مانوستات – ترخیص ترموستات و مانوستات

 

از آن جایی که این دو ابزار به صورت گسترده در صنایع مختلف تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند واردات ترموستات و مانوستات از سایر کشورها در کنار تولیدات داخلی این محصول صورت می گیرد. در سال ۱۳۹۵ میزان واردات ترموستات بیش از ۲۰۳ هزار کیلوگرم با ارزش دلاری بیش از سه میلیون و ۷۵۰ هزار دلار بوده است وواردات مانوستات در این سال به میزان ۸۴۷ هزار کیلوگرم با ارزش دلاری بیش از پنج میلیون و ۱۸۹ هزار دلار بوده است.

شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا در زمینه واردات ترموستات و واردات مانوستات متخصص بوده و خدمات بازرگانی گسترده ای شامل مشاوره بازرگانی، دریافت و حواله ارز مبادله ای، ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت، خرید کالا از خارج،  دریافت مجوزها، ترخیص کالا از گمرک های مختلف کشور و تحویل آن به شرکت های بازرگانی واردات کالا را ارائه می دهد.

واردات ترموستات  ترخیص ترموستات از گمرک

بر اساس آمار رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران و با توجه به تحلیل های آماری کارشناسان شرکت بازرگانی ترخیص کارا می توان بیان کرد که در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۵ واردات ترموستات به ایران از ۲۵ کشور مختلف در سراسر جهان صورت گرفته است و بیش ترین واردات ترموستات مربوط به واردات از چین بوده به صورتی که ۶۵ درصد سهم وزنی و ۴۰ درصد سهم ارزش دلاری واردات ترموستات در این دوره را به  خود اختصاص داده است.

پس از چین بیش ترین میزان واردات ترموستات متعلق به واردات از ترکیه با سهم وزنی ۱۲ درصد و سهم ارزش دلاری ۱۴ درصد می باشد. واردات از ایتالیا نیز با سهم وزنی هشت درصد و سهم وزنی نه درصد در رتبه سوم واردات ترموستات قرار دارد و پس از آن واردات از کره جنوبی با سهم وزنی چهار درصد و سهم ارزشی هفت درصد می باشد. واردات ترموستات از ژاپن دارای سهم ارزشی ۱۱ درصد و واردات ترموستات از فرانسه نیز دارای سهم ارزشی شش درصد می باشد.

ترموستات های وارداتی در گمرک های مختلف کشور اظهار شده اند و از آن جا توسط کارگزار گمرکی ترخیص گشته اند. در سال ۹۵ ترخیص ترموستات در ۲۳ گمرک کشور صورت گرفته است که ترخیص از گمرک بندر عباس ( ترخیص از گمرک شهید رجایی ) با سهم وزنی ۲۵ درصد و سهم ارزشی ۴۱ درصد بیش ترین میزان ترخیص ترموستات بوده است و پس از آن ترخیص کالا از گمرک تهران ترخیص کالا از گمرک شهریار ) با سهم وزنی ۲۶ درصد و سهم ارزشی ۳۰ درصد قرار دارد و به همین ترتیب ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی با سهم ارزشی ۱۱ درصد و ترخیص از گمرک بوشهر با سهم وزنی ۱۷ درصد در رتبه های بالایی از ترخیص ترموستات قرار دارند.

واردات مانوستات – ترخیص مانوستات از گمرک

تحلیل ها و بررسی های شرکت بازرگانی صادرات و واردات ترخیص کارا بر روی اطلاعات و آمار به دست آمده از گمرک ایران نشان می دهد که در سال ۹۵ از ۱۲ کشور مختلف واردات مانوستات صورت گرفته است که خرید از چین بیش ترین میزان واردات مانوستات می باشد به نحوی که ۸۳ درصد سهم وزنی و ۶۰ درصد سهم ارزش دلاری واردات مانوستات متعلق به واردات از چین بوده است.

پس از چین واردات از ایتالیا در رتبه دوم واردات مانوستات قرار دارد و شامل ۱۲ درصد سهم وزنی و ۳۴ درصد سهم ارزش دلاری واردات مانوستات می باشد. به همین ترتیب واردات مانوستات از امارات متحده عربی با سهم وزنی چهار درصد و سهم ارزش دلاری سه درصد در رتبه سوم می باشد و مابقی واردات  کالا از سایر کشورها همچون ترکیه، انگلستان، جمهوری کره، بلژیک ، تایوان و … صورت گرفته است.

در خصوص ترخیص مانوستات از گمرک نیز می توان این چنین بیان کرد که در سال ۹۵ اظهار و ترخیص مانوستات در ۱۲ گمرک کشور صورت گرفته است که بیش ترین میزان ترخیص متعلق به ترخیص کالا از گمرک بندر عباس ( ترخیص از گمرک شهید رجایی ) با سهم وزنی ۴۹ درصد و سهم ارزش دلاری ۵۵ درصد بوده است.

پس از گمرک بندر عباس ترخیص مانوستات از گمرک بوشهر با سهم وزنی ۳۵ درصد و سهم ارزش دلاری ۳۰ درصد در رتبه دوم قرار دارد و ترخیص مانوستات از گمرک اروند با سهم وزنی ۱۲ درصد و سهم ارزش دلاری نه درصد در رتبه سوم واردات و ترخیص مانوستات قرار دارد همچنین ترخیص از گمرک تهران ( ترخیص از گمرک شهریار) دارای سهم ارزشی ۱۲ درصد در میان سایر گمرک ها می باشد.

شرکت بازرگانی کارا با داشتن دفاتر معتبر در کشورهایی همچون چین، ترکیه و آلمان و با استفاده از نمایندگان دو و چند زبانه مسلط به امور بازرگانی می تواند شرکت های وارداتی و شرکت های بازرگانی واردات و صادراتکه قصد سفارش کالا از خارج ,  خرید از خارج  و واردات کالا را دارند یاری کرده. همچنین این شرکت به عنوان یکشرکت ترخیص کالا و با داشتن ترخیص کار های خبره در گمرک های مختلف کشور می تواند به بهترین نحو و در حداقل زمان تشریفات گمرکی و امور ترخیص کالا از گمرک را انجام دهد.

نویسنده : ترخیص کارا بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت: 15:46
برچسب‌ها :